Saturday, November 19, 2011

Status2 yang annoying di facebook

 

Salam pada semua.Yup btol3,agak lame da aku x update blog aku ni sb aku da masuk degree da skarang(Alhamdulillah).Tp malam ni trase nak update la plak.Tajuk nye adalah seperti yg tertera diatas.

Mesti pernah antara korang yg ble bace status2 kat fb trase cam annoyed,mnyampah,rase cam nk trajang status2 tu right?ye kali ni jom kite tgk status2 yg dibenci oleh kite semua.Aku kalau on9 facebook ad bbrape frens yg aq xknl,msty aku akan bkak facebook dorg juz untuk mghiburkan diri dgn mmbace status2 fb dorang.hehe,hiburan harian,leh wat gelak2(bwahahah).

1)status yang berakhir dengan “muahhhh sikit :* “ setiap kali post:

image

image

image

Aku rase cukup la 3 contoh je,klu nk ikot kan mmg bnyk yg tramat.What the fish man,stiap status nk tulis mmuahh skit tu perlu ke.x rase ke yg statement mmuahh sikit kat status ko tu mmbuatkn ko nampak murah?adehh.ok seterusnye..

2)Status yg bermula “UNTUNGLA….” :

image

image

image

Yg untung2 ni un xleh blah,xtw la npe aku annoyed  tp realitinye mmg aku annoyed.xleh ke cakap dgn ayat yg bese2 jew.cntohnye “baguz nye dpt ckp bahasa taman laga” atau “bertuahnye awak da ad awek kn2”.The fact is,pkataan untung2 ni da ramai sgt org ckp n tulis.ble pkataan ni dgabung dgn ayat sumpah mcm jd ayat mnyindir n super annoying.

Aku rase juz leh tnjuk due je,sbb yg len2 malaz nk cari bukti nk browse smule fb aku tu,huhu.ni pndapat aku je,pndapat korg cne plak?

No comments:

Post a Comment